Joensuun kaupunkikeskustayhdistys ry hakee

TOIMINNANJOHTAJAA

Joensuun kaupunkikeskustayhdistys on kaupunkikeskustan yrittäjien, yhdistysten, kiinteistönomistajien ja Joensuun kaupungin perustama yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää kaupunkikeskustan kehittymistä. Joensuun kaupunkikeskustayhdistys uudistaa parhaillaan toimintaansa voimakkaasti. Yhdistyksen tavoitteena on muodostaa Joensuun keskustasta Itä-Suomen paras ja viihtyisin kaupunkimiljöö ja luoda siitä jäsenistönsä avulla maankuulu karjalainen kauppapaikka.

Etsimme kaupunkikeskustayhdistykselle energistä ja yrittäjähenkistä toiminnanjohtajaa. Olet ulospäinsuuntautunut, markkinointihenkinen ja innostava toimija. Omaat hyvät sosiaaliset sekä kirjalliset taidot. Toiminnanjohtajana vastaat yhdistyksen hallinnosta ja viestinnästä, kaupunkikeskustan, torialueen ja kävelykeskustan käytännön kehittämisestä, tapahtumatuotannosta sekä jäsenten yhteistoiminnasta ja jäsenhankinnasta. Haluaisitko sinä olla kaupunkikeskustayhdistyksen kehittämisen aktiivinen moottori?

Tarjoamme mielenkiintoisen näköalapaikan ja mahdollisuuden olla mukana rakentamassa Joensuun kaupunkikeskustan elinvoimaisuutta ja viihtyisyyttä yhdessä Joensuun kaupungin, elinkeinoelämän, kaupunkilaisten ja kiinteistönomistajien kanssa.

Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään 26.3.2017 mennessä sähköpostilla osoitteeseen kaupunkiyhdistys@jns.fi. Lisätietoa työstä antaa Joensuun kaupunkikeskustayhdistyksen varapuheenjohtaja Ari Varonen puhelimitse tiistaina 14.3.2017 klo 13-16 välisenä aikana, p. 050 337 8578.